vid den här tiden imorron sitter jag på planet,

okej, imorron så är det dagen med det stora T,
åker ju nämligen till Thailand imorron, tror inte direkt nån har missat det ;)
iaf, så kommer det ta 12 timmar med flyg dit, med mellan landning.
så vi är framme där på måndag på morgonen tror jag :)
sen så är vi i Krabi mellan måndag-fredag.
och på fredagen så åker vi båt ut till koh lanta,
där är vi mellan fredag-torsdag och åker sen till baka till Krabi.
och mellan torsdag-tisdag så är vi i krabi.
så på tisdagen vecka 15 så åker vi hem igen!
kommer bli 16 superdupermega bra dagar :D
den här resan så tänkte jag faktiskt blogga medans vi är där.
fast vi tar inte med datorn, men vi tar med iPaden.
så ska försöka blogga 1 gång om dagen, fast det blir ju inga kamera bilder då.
för dom kan man ju inte ladda in till iPaden.
men det blir andra bilder från min mobil&padan, :D
pic-headern som kommer vara medans jag är borta!



Kommentarer
Postat av: alva

åh så skönt!

2012-03-24 @ 19:06:01
URL: http://aalvaglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0