directioner dagen idag :D

har även varit super fint väder ute idag med, hur awesome är inte det? :D
vi fick sitta ute och jobba på no:n, super skönt var det!
har varit en chill dag idag, hade inga inställda idag.
fast det kändes ändå som dagen gick fort, även fast jag slutade halv 4..
var ju directioner dagen idag, för er som inte visste det, haha :D
så spelade upp massa låtar av one direction på bilden och visade även deras musikvideor.
killarna i klassen var väl inte så jätte glada, menmen ;)
hade även ritat evighets symbolen på armen, för att bevisa att jag stödjer killarna :)
men nu ska jag ta någe och äta och sen kolla bb! :D
pic-michelle&jag idag, tagen av linnajaaaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0