2 dagar kvar till thailand!

vart klar med hemkunskapen för nästan 1 timme sen, riktigt skönt!
så nu den senaste timmen har jag chattat med dom i EOUU.
det är det projekt som vi håller med på PI:n.
och i det projektet så är det vi(sverige), och 4 andra länder med i.
så den 15 april kommer dom komma hit :D, läs mer om det hääär.
iaf, snart så blir det sängen, ska bara kolla på big brother först, eheh.
och idag är det ju bara 2 dagar tills jag åker till thailand!
så imorron kommer jag skirva mer om resan, just so you know ;)

pic-från några dagar sen, skyller på syster att det inte blev en bild från nu.
men hon råkade stänga av webcamen, och jag vet inte hur man startar den..



Kommentarer
Postat av: nathalie

Vackra du!;* Jag skulle bli jätte glad om du GILLADE mitt bidrag. Jag är med och tävlar i Miss World Sweden 2012! http://www.missworldsweden.se/kval2012/nathalie_eriksson kramkram ♥ DU ÄR GULDVÄRD

2012-03-24 @ 13:52:18
URL: http://kstew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0