i'm in life!

jag har inte dött eller nått sånt, har bara inte orkat blogga hos michelle!
iaf, så förlorade vi oturligt nog matchen igår :/
första matchen vi förlorade i 96 serien från när den började i höstas..
kändes lite smått surt, så vi tröst åt på donken, haha!
efter det så vart det snabbt hem och sen till michelle.
klarade inte av att vara hemma, för mamma hade glömt strykjärnet på,
så det luktade smältplast i heeeeeela huset..
men när jag kom till michelle så gick vi ut och fotade,
sen in och kollade på film! :D
och senare på kvällen kollade vi på en till film med hennes familj,
och så åt vi chokladpudding ;)
somnade sen runt 3 tiden och vaknade typ halv 11 idag.
då käkade vi frukost oh satte på en film, haha :D
och ah, sen hämtade mamma mig vid 4 idag!
så har väl min helg sett ut plus massa skratt såklart :D
men nu ska käka och sen pluggaaaa!
pic-michelle&jag i december förra året, hihi :)



Kommentarer
Postat av: Michelle !

Älskardig <3

2012-01-15 @ 16:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0