äckliga,fula clowner ;s

hemma från skolan nu med två underbara tjejer bredvid mig!
idag i skolan så skulle vi på en teater,
teatern hette alkoholhjulet.
handlade om två läskiga clowner som spelade upp olika scenar,
som handlade om alkohol beroende föräldrar.
började ass garva i början,
och kunde verkligen inte sluta sen, haha! 
så jag vände mig om och skratta.
och då frågade kill-clownen: hallå, vad kollar du på?, de finns ingenting där..
och då började jag skratta ännu mer så jag började gråta :')
och då frågade han: gråter du?
och då sa jag: *snyft*neej*snyft*
hahahah, och alla stirrade på mig också, hehe (a)
aja, nu ska jag vara lite mer social till mina vänner! 
men jag bloggar mer sen.
för vid 6 drar jag på match, möter sköllersta då.
i 96 serien på hemmaplan, och matchen börjar 7!

pic-fina tjejer idag i skolan. jag,michelle&linnea♥



Kommentarer
Postat av: Daniella och Filippa

Allt bra med dig? :)

2011-10-22 @ 10:21:39
URL: http://daniellaochfilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0