svaren på frågestunden :D


Hur många kuddar sover du med ?
haha , jag sover med 2 kuddar.

Brukar du baka ? händer vell nån gång ibland :)

Använder du smink? nej ,

Gör du din design själv? ja, det gör jag :D

Ser att du spelar innebandy, hur länge har du spelat? jag har spelat sen jag var 7, alltså i 7 år i höst :D

Vad fotar du med ? jag fotar med min systemkamera , en olympus e-450 .

Favorit...
...Mat?
kyckling med potatisgratäng :)

...Färg? rosa,grå och gul.

...Blogg? alice's oh emelie's

...Affär? öhm, det är nog lagerhaus :D

...Klädesplagg (Visa bild :D) det är min svarta ed hardy tröja !

har ingen bättre bild , men det är framsidan .
sk ta en på baksidan, när den är klar från tvätten !

...Godis?  det är nog häxvrol , elr vad den heter xd

...Låt? just the way you are ,med bruno mars .

...Artist/Band? secondhand serenade

Har du varit utomlands nån gång ? ja, såklart :D

Isf , vilka länder har du varit i ? Japan,Egypten,Thailand,Vietnam,Frankrike,Turkiet,Spanienx3,Grekland,Tunisien och Cypern ^^

vems bloggar läser du ? jag läser dom flesta av mina kompisar's , plus några andra .

vad tycker du om mig(linnea) ? jag tycker att du är underbar , du betyder mkt för mig !
 
vad tycker du om min och alvas blogg? jag gillar den starkt, läser den nästan varje dag :D

vad tycker du om följande bloggar:
kenza,
läser inte hennes blogg ,men hon verkar vara trist ..

kissie, läser hennes blogg 2-5 gånger i månaden ? , bara för att se när hon gör bort sig .

paow, läser inte hennes blogg, fast hon verkar vara söt oh gullig :)

dessie, läser inte hennes blogg, har aldrig kollat den heller tror jag ...

foki? brukar inte läsa hennes blogg, men älskar hennes stil, så söt hon är !

har du slutat på fotbollen?
nej, det har jag inte :)

Hur länge har du bloggat? jag har bloggat i 1 år snart  , startade min första blogg i slutet av januari :)

Varför började du blogga? för jag ville skriva av mig ibland,skriva om vad jag hade gjort oh så :)

Ungefär hur många besökare har du per dag?  mellan 20-50

sååå , det var alla fårgorna :D
hoppas ni nöjer er med svaren xd
annars så får ni kommentera om det är nått :D




Kommentarer
Postat av: Johanna B

jaghar också en olympus e-450 <333

2011-01-24 @ 20:56:08
URL: http://JohannaBestaBilling.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0