helgen :D

Helgen har varit helt fantastisk med bella!

börja med att jag kom till henne i fredags vid halv fem typ ?
oh då kolla vi tv oh sånt med resten av hennes familj .
hahah , agnes xd
alla satt tysta oh kolla på let's dance.
agnes : hej, jag är en liten tå :)
alla andra : hahahahhahahahahhahahahah.
asså omg :')
sen la vi oss vid halv 12, 12 .
för vi hade ju match på lördagen.
vaknade vid 9 .
oh då vare bara en timme kvar tills samlingen.
möte ju nora , borta då .
i 96:serien .
oh vi vann med 3-1 :D
jag gjorde ett mål, rakt i krysset :D
nicenice.
sen vare att dra på kalas direkt efter,
 för kusin saga fyllde ju 1 i torsdags.
så stor hon har blivit .
men efter det stack jag till bella igen :D
kom till henne typ vid 6 ?!
ah men iaf då kollade vi på film .
sen kom emma förbi en stund :)
snacka lite, oh käkade.
sen stack vi ut med liam vid 10/11 tiden :)
prata oh skratta .
sen kom han på att vi skulle åka pulka.
så då drog vi först hem till bella oh hämta pulkan ,
sen vidare till hemsjön .
hahahh , vi åkte alla tre samtidigt på en sån där liten pulka xd
liam ramla av , så vi råkade köra över hans knä.
hahhahahahha x'd
men sen kom vi in typ 30-40 min senare ,
oh då kolla vi film :D
oh vi var lite busiga (a)
sen somna vi vid 4, för bella orka inte se klart på hitta nemo :o
vakna vid 12 typ?
oh då var vi själva hemma,
för dom andra var oh kolla på ny bil :D
oh då kolla vi på flm trorja xd
lagade egen mat också :D
sen stack vi hem till mig vid 6 tiden .
oh sen drog bella hem vid halv 9 :(
men ah.
helgen har varit fantastisk.

jag älskar dig gabrielle agnes fredriksson.
du betyder allt för mig !


 
fick bli en bild på dexter♥




Kommentarer
Postat av: bella

jag älskar dig mest !

du är mitt allt

2011-01-24 @ 21:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0