yeeeah, vann matchen med 6-1 :D

thihihi, nu har jag nyss kommit hem .
har spelat match nyss,
oh efter den fick jag inte åka tillbaks till bella :/
aja .

igåt kväll vid typ halv 8? ,
så drog vi ut oh va med tobbe&robin en stund :)
asså, omg :')
robin oh sina kommentarer .
jag dööööör !
sen stack vi hem vid typ halv 9.
för alla drös ass mkt,
oh vi kunde inte gå hem till nån.
la oss framför tv:n oh tog o'boy :p
gick oh la oss vid 12 tiden ?
för jag hade ju match idag .
vakna vid typ 9 ?
gick upp os satte oss framför tv:n oh käka frukost.
hjälpte bella oh rensa hennes garderob också :]
så nu är den fiiiiin :D
hahah , pappa kom oh hämta oss vid 10 i 1.
för samlingen var 1 .
hade hemma match , i 97:serien,
därför var inte bella med .
men hon var oh hejda på oss iaf :D
oh vi vann matchen med 6-1 .
det var bea's första match att stå också.
oh hon var jäääätte duktig :D
gjorde ett mål från halva plan också .
hihihi :D


sitter vid fel dator, så har bara gammla bilder på den här.
bilden är från när vi vann DM 09 :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0