Ny dag till dag sak:)

Kör på en ny "dag till dag" sak! :)

bara för jag tycker dom är lite små roliga,hihi!

-

Dag 1 - En nytagen bild + 10 roliga fakta om mig
Dag 2 - Mina intressen
Dag 3 - Länder jag besökt
Dag 4 - Min favorit outfit
Dag 5 - En bild på din/dina bästavänner
Dag 6 - En gammal bild på mig
Dag 7 - En dag jag aldrig glömmer
Dag 8 - Bilder på snygga kändiskillar
Dag 9 - Det här skrämmer mig
Dag 10 - Min favoritlåt
Dag 11 - Någon jag saknar
Dag 12 - En svaghet jag har
Dag 13 - Mina husdjur
Dag 14 - Foto på mig och min familj
Dag 15 - Smeknamn jag har och varför
Dag 16 - Detta samlar jag på
Dag 17 - Sporter jag gått/går i
Dag 18 - Min favoritplats
Dag 19 - Ett pinsamt ögonblick
Dag 20 - En person som alltid piggar upp mig
Dag 21 - En låt jag kan lyssna på om och om igen
Dag 22 - Mina favorit accessoarer
Dag 23 - En dröm jag har som många inte vet om
Dag 24 - Mitt motto
Dag 25 - En låt jag kan relatera till
Dag 26 - En bild på mig från förra året och en från i år
Dag 27 - Min favorit bild, som jag själv har tagit.
Dag 28 - En snygg bild
Dag 29
- Land/länder jag vill besöka
Dag 30 - Senaste filmen jag såg

Dag 31 - Bild på mig just nu + 5 meningar valfri text




Kommentarer
Postat av: EMMAS!

Dagens blogg är avslutad, kika in och se om du vann :D kram!

2011-08-01 @ 21:25:18
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: Josefine ♥

cool design! :D

2011-08-01 @ 21:42:10
URL: http://malmboorgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0