jul-lov nu :D

Kom nyss hem från skolan, slutade 12 idag.
Oh nu äre JULLOV!
nicenice asså :')
hahahha ,
hade inga lektioner idag.
sköööönt!
först vare aulan .
oh då uppträde ju linnea oh michan.
sjukt duktiga var dom♥
sen vart det prisutdelning.
Oh vi tjejer i klassen vann ju innebandyn,
för tjejer i årskurs 7.
Så vi fick varsinn biobiljett.
hehhe,
sen vart det nån film som jag redan hade sett -.-
aja ,
nu sitter jag här hemma med michan .
Hon sitter just nu oh spelar på min gitarr ,
hahahhaha :D




Kommentarer
Postat av: T I L D A ♥

Oh, fan va orättvist, jag måste gå till skolan till onsdag sen får jag njuta av den lediga tiden :-(

2010-12-17 @ 13:22:17
URL: http://awesomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0