bowling , najjjs :D

Nu är jag hemma från en toppen kväll :D
oh så klart vare ju kul hos madde med .
där spelade vi sims2 (a)
hihihi ,
sen komm mamma oh ebba oh hämtade mig därifrån typ tjugo över 5 .
oh då drog vi till hallsberg oh bowla .
Oh jag fick vara med :D
biigsmiile pådet !
jag körde ju utan stängsel/staket.
oh det var tre till som också gjorde det .
så vi fick köra på samma banna .
jag,My,Hanna oh Liisa .
Oh jag vann ju såklart ;)
tahahha ,
fast jag sköt ner i ränan typ hela tiden (a)
men aja ,
fick iaf en strake :DDD
super nöjd med kvällen !
oh dom är så gulliga ,
gud vad jag garva när vi käka pizza !
vendela oh nellie , omg asså:'')
oh julia&julia som inte fatta ett shit typ xd


ni är underbara !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0