ujujuj, inte dåligt att vinna med två siffrigt.

nej, matchen slutade inte nyligen, haha ;)
utan den började 1 och slutade 2!, men vi stanna och åt på donken på vägen hem.
matchen började riktigt bra, vi gjorde mål efter 8 sekunder i första perioden.
dröm start vart det verkligen, och det vart det även i andra perioden med!
då gjorde vi mål efter bara 6 skeunder, haha :D
som ni nog har funderat ut så vann vi matchen stort idag,
när slutsignalen löd så stog det 12-1 till oss, wohooo!
och dom gjorde inte ett ända mål, för jag råkade göra självmål, hehe :$
sen när jag kom hem från matchen så stack jag in till marieberg på direkten.
skulle hämta ut mina nya glajjor och fixa lite saker till syster,
men jag fick med mig 2 nagellack hem :p
aja, nu ska jag sätta mig ner och plugga en stund! :)
pic-jag just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0