sista skoldagen på några dagar!

sista dagen i skolan på 2 och en halv vecka nu!
kändes ju inte bara liiiite skönt ;)
hade ju fysik prov idag, kunde inte allt, men tror ändå jag kommer få E eller högre på det.
eller jag hoppas på det iaf, haha!
har även haft hemkunskap idag, då vi dukade upp lång bord,
och åt massa påskmat, eller massa är ju att ta i.
men vi åt lite påskmat med god efterrätt till, haha :D
sa även hejdå till alla kära klasskamrater som jag inte kommer se på över 2 veckor.
vissa var glada över det och vissa inte, haha :p
aja, nu ska jag skriva klart hemkunskapen!!
pic-jag idag när jag plocka blommor till påskbordet!



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!



Vinnarna av VECKANS BLOGG är uppe!

Kika in och se om det blev du, annars är det bara att vara med och tävla om någon dag igen!

Länk; http://believe.webblogg.se/



Kram Elin <3

2012-03-23 @ 17:21:16
URL: http://believe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0