Sista natten på det här hotellet!

Nu är klockan tjugo i 11 på kvällen och jag ska snart gå och sova. Kvällen spenderades att gå på samma gator som jag har gjort dom senaste kvällarna. Fast idag fick jag med mig en ny bikini!, Typ det ända jag har köpt förutom ett par hörlurar och tre armband, haha! Fast har ju såklart köpt glass,annanas och super goda pannkakor. Alltså mat har jag köpt, haha :D Iaf så är det här sista natten på det här djungel hotellet. För imorgon på morgonen åker vi båt ut till koh lanta. En Ö som ligger cirka 2 timmar här ifrån med båt. Hoppas bara att det är gratis wi-fi där på hotellet.. Aja, nu ska jag sova för ska upp vid 8 imorgon..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0