lite frågor med svar,

1. Tänk på den sista person som sa att jag älskar dig, tror du den menade det?
Ja,

2. Vill du bli tillsammans med en 18-årig vid ålder du är nu?
Ja, men bara om det är harry ;)

3. När var sista gången du var aggresiv och glad på samma gång?
Tror det var i torsdags, haha!

4. Skulle du någonsin le mot en främling?
Beror på vilket humör jag är på.

5. Finns det någon person i din närhet som är upprörd över att du har kontakt med en speciell person?
Nej, inte vad jag vet.

6. Har du hört en låt som påminner dig om någon idag?
yesss,

7. Vad exakt har du på dig just nu?
Mjukisbyxor och en t-shirt, slappardag♥

8. Hur ofta lyssnar du på musik?
Flera gånger varje dag

9. Bär du jeans eller mjukisbyxor mest?
Tror jeans, men mjukisarna kommer inte långt efter!

10. Tror du att ditt liv kommer att förändras dramatiskt före 2013?
Mja, vi får väl se ;)

11. Är du en social eller en asocial person?
Oftast social. beror på med vem och när också

12. Har du någonsin kysst någon vars namn börjar med bokstaven "A"?
Ja, eheh.

13. Vad sägs om "R"?
Nej,

14. Bryr du dig om folk pratar illa om dig?
Absolut inte, dom får tycka vad dom vill om mig!

15. Om du kunde ändra din ögonfärg, skulle du?
Ja, till bruna ögon, eller halft ljusblåa ögon.

16. Finns det en kille som du skulle göra absolut allt för?
Mja, 

17. Nämn något om den här dagen du ogillar
allt med plugga att göra,

18. Är det gulligt när killar kysser dig på pannan?
jaa, 

19. Är du tillsammans med den senaste personen du pratade med?
Är inte tillsammans med någon

20. Finns det någon som regelbundet (andra än familj) säger "Jag älskar dig" till dig?
Ja, mina älskade vänner♥

21. Har du någonsin velat ha någon du kunde inte ha?
haha, ja..

22. Vem var den sista personen du talade med innan du gick till sängs igår kväll?
Pappaaaa

23. Får du en massa förkylningar?
Nej, är nästan alltid frisk!

24. Är det någon som hatar dig?
Har ingen anning, men det finns det säkert!

25. Tycker du om att titta på skräckfilm?
Jaa, jag älskar skräckisar!

26. Vill du ha hål i din tunga?
Ja!!

27. Om du var tvungen att ta bort ett år av ditt liv helt, vilket skulle det vara?
Öhm, jag vet inte riktigt, kanske förra året?

28. När var sista gången du berättade att du älskar någon?
För några dagar sen,

29. Tror du någon har känslor för dig?
haha, nej, det tror jag inte!

30. Tror du att någon tänker på dig just nu?
Det hoppas jag på iaf!

31. Hade du en bra dag igår?
Ja, det hade jag!

32. Tänker tillbaka 2 månader sedan, var du i ett förhållande?
Nej,

33. Har någon sagt att de aldrig vill förlora dig?
Ja

34. Vad är det bästa med skolan?
Mina underbara vänner♥

35. Har du någonsin passerat anteckningar till dina vänner i skolan?
Fattar inte frågan, men det har jag nog, haha!

36. Var du singel under förra sommaren?
Ja

37. Är ditt liv liknande som det var för två år sedan?
Nej,

38. Hatar du den senaste killen du hade en konversation med?
Neje, 

39. Har du någonsin gillat någon person du aldrig trodde du skulle gilla?
haha, ja..

40. Är du bra på att dölja dina känslor?
Ja, det jag iaf.

41. Har du kysst någon vars namn börjar med ett "J"?
Nope,

42. Föredrar du att vara vänner med tjejer eller killar?
Det är bra att ha både och!

43. Hur är ditt hjärta?
Bra.

44. Vem pratar förmodligen en massa skit om dig just nu?
Jadu, ingen anning, haha!

45. Kommer din nästa kyss vara ett misstag?
Ingen anning,

46. Tjejer älskar när pojkvänner gråter, korrekt?
Beror väl på vad dom grinar över.

47. Vem var den sista personen du var i telefon med?
en jävla telefon försäljare..

48. Har du någonsin känt dig ersatt?
Ja.

49. Vaknade du arg?
Nej.

50. Är du en svartsjuk person?
hehe, ja.. 

51. Senaste person du gråtit framför?
Gråter inte ofta framför folk, så minns inte.

52. Finns det någon du aldrig kommer att glömma?
Ja

53. Om den sista personen du kysste skulle komma till dig 3:00 på natten, skulle du släppa in den?
Beror på vem det var jag kysste

54. Har du någonsin gillat någon som dina vänner hatade?
Mja, 

55. Ljug inte nu, är den sista person som du smsade attraktiv?
HAHA, om jag var kille, självklart!

56. Om personen du gillar säger att den gillar någon annan, vad skulle du göra?
Finns väl inte så mycket att göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0