Idag har jag badat,badat och badat!

Nu sitter jag här i lobyn igen, fast nu vågade jag att gå in och sätta mig i en soffa, haha! Iaf, idag har jag inte gjort så mycket annat än badat,ätit och solat. Dagen började med att vi gick och käkade frukost vid halv 10. Och sen dess har vi leggat vid poolen/havet. Här är det så himla bra att poolen ligger precis ovanför/bredvid havet. Så det är nästan bara att gå imellan, super bra! Har även hunnit fått i mig både mat och glass när jag inte badade. Men vid 5 tiden gick vi tillbaka till rummet och då duschade jag och fixade mig! Så nu väntar jag bara på att dom andra ska bli klara för sen tar vi nig en tuk tuk ner till byn/stan. Hoppas ni har det bra där hemma i kalla Sverige ;) går fortfarande inte att ladda upp bilder från varken appendix eller från safari.. Men kolla in min instagram eller twitter för att se mer bilder. Instagram: nosrednaa Twitter: aagnes3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0