Det här är paradiset skillnad mot det förra hotellet!

Just nu så sitter jag precis utanför lobyn på en trappa. För det är ända stället som det finns wi-fi på. Finns verkligen inge internet på hotellrummet.. Så får gå hit varje dag för att blogga,twittra och instagrama. Iaf, vid halv 10 imorse så hämtade en bil upp oss som sen körde oss ut till hamnen i krabi. Där tog vi en båt ut till koh lanta. Eller tog gjorde vi ju inte, utan vi hade bokat båt turen ut till ön. Så efter 2 timmar, runt 1 tiden kom vi fram hit till hotellet. Och sen dess har vi badat i poolen och i havet. Här ligger havet precis nedanför poolen. Skit fint är det!! Men det är så jädrans varmt i havet så det är inte så svalkande.. Man brände sig nästan när man gick i, haha! Kan bara säga dn sak: det här hotellet är mycket finare och fräschare än det förra! Inte lika mycket djungel här, haha ;) aja, nu ska jag gå tillbaka till rummet och göra iordning mig, för om en stund tarvi en tuk tuk ner till stan/byn! Bloggar från min mobil just nu och det är så himlans segt att ladda upp bilder, så skiter i det. Lovar att ladda upp fler bilder imorgon!



Kommentarer
Postat av: H J J O N S S O N

Hej!



Jag vill bara tala om att jaghar en tävling som pågår i min blogg, det är alltså första gången för mig som ha tävling i min blogg. Jag hoppas att du vill delta med i tävlingen! http://hjjonsson.blogg.se/2012/april/bloggens-forsta-tavling.html#comment



Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna meddelande. <3

2012-04-02 @ 11:42:53
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0