var det bara jag som blev chokad? :o

var det bara jag som trodde att jag hade skrivit in fel adress,
när jag kom till blogg.se framsida? :o
hade ingenaning om att dom skulle föra om den, så snacka om att bli chokad!
tyckte faktisk den föra designen på framsidan var finare..
men aja, inge mer prat, eller snarare skrivit om det nu!
kom nyss hem från skolan, hatar att sluta sent på fredagar -.-
inte alls skärskilt kul, men har varit en lugn dag idag!
första lektionen var inställd, så började 10.10.
iaf, så har dagen varit bra, och nu ska jag bara ta det lugnt.
och tagga tills träningsmatchen imorron :D
pic-jag idag i svartvit, eheheh!



Kommentarer
Postat av: Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Gillar inte heller den nya, men gå in på www.blogg.se/next om du vill ha den gamla! :D



Dessutom kommer "blogg.se/stil" bara vara under helgen, tack och lov!♥

2012-01-28 @ 10:33:34
URL: http://solinjamil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0