hemma nu efter 2 super dagar!

nu är jag hemma efter 2 superduper bra dagar med bästa tjejerna! :D
har varit grymt kul och lärorikt! :)
har tränat en massa men även lekt och ätit en massa :D
igår så joggade vi först, sen så spelade vi fotboll ute.
när vi kom in så tränade vi och spelade i över 1 timme.
liten paus på det sen träning med det äldre tjejlaget.
paus efter det och sen afro dans, ass kuuuul! :D
och till slut nån halvtimme med massa matcher!
så vart nåra timmar's träning igår :D
sen så gjorde mitt lag ordning maten för kvällen, kyckling och pommes!
efter det så gjorde vi lite tävlingar,
och jag fick köra funny bunny med 2 andra..
fick knappt in 5 marshmellow i munnen,
eller när jag hade 5 i munnen så stack helften av 3 ut, hehe :p
var inte så duktig på det, och kändes som jag skulle spy....
men iaf så lekte/tävlade vi resten av kvällen och bara umgådes :)
vi gick och la oss sen vid 11 tiden, men alla somnade nog inte förrens 12.
blev väckte idag vid 8 tror jag, oh då gick vi ut och tog en promenad.
sen in och äta frukost, och efter det tränaaaa! :D
fick också reda vilket lag som vann tävlingarna vi hade haft,
och det var inte mitt lag..., men vi kom 2 av 3 lag iaf, haha :D
vid 2 så spelade herr laget match, så nästan hela laget var kvar och kollade på den,
och efter den sen så åkte alla hem!
så har varit hemma nu i typ 1 timme :p
mamma har även tagit massa bilder under dom här dagarna,
så ska ladda in dom nu, och sen så kommer dom upp här :)

pic-från när vi käkade, lånad från frida!http://teamlfld.blogg.se/



Kommentarer
Postat av: emma;]

hihhi, ja :) emmaandreaa :D

2012-01-07 @ 17:31:50
URL: http://lifewithlovgren.blogg.se/
Postat av: emma;]

åh vad kul ! :D

2012-01-07 @ 18:23:55
URL: http://lifewithlovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0