hembakta maränger=tummen upp!

har varit en ass lugn&bra dag idag!
var hos tandläkaren vid 9 imorse för att kolla tandställningen.
bytte bara färg på den, så lite ovärt att åka in dit :p
sen vart det tillbaka till skolan och hann vara med på halva tyska lektionen.
hade idrott,svenska&stugtid idag också.
men på stugtiden så följde jag med linnea och leta praoplats.
och efter det stack vi till hennes nya lägenhet! :D
fast vara bara där i typ 20 minuter för sen kom mamma och hämta mig.
och nu sitter jag här och har nyss ätit hembakta maränger :]
pic-från skolan idag när jag läser tidningen, hihihih :]



Kommentarer
Postat av: BEXOLLILA.

vad gott det lät !

2012-01-19 @ 16:26:15
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0