första skoldagen, chek!

hemma nu från skolan, slutade tio över tre idag.
men bussen går inte förrens fyra :/
så fick vänta nästan en hel timme i skolan, inte så jätte roligt..
iaf, så har dagen varit rättså seg men det brukar första dagen efter lov vara :p
hade först idrott idag, sen efter det so, jobbade inget då, vi pratade mest!
sen hade jag no, prata mest där med,
och så fick vi en uppgift att vi ska göra en hälsodagbok hela den här veckan :p
så ska bli intressant att se vad jag äter under den här veckan :)
åt lunch sen och efter lunchen hade jag tyska&matte!
men nu ska jag ta någe och ätaaaaaa! :D
pic-jag todayy!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

fin blogg :) följa varann via bloglovin?

2012-01-09 @ 17:17:59
URL: http://hejhihi.blogg.se/
Postat av: Eni

Hejj!! Du har en väldigt fin blogg :). Skulle vart snällt om du kunde titta på min blogg också och kommentera vad du tycker om den :)

Kramar/Enisa

2012-01-09 @ 18:09:26
URL: http://enisabara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0