dag 1 - presentera mig själv

Jag heter agnes andersson, kanske inte så svårt att lista ut, men man brukar börja en presentation så ;) Iaf, så är jag 14 år, blir 15 om 8 månader och 9 dagar, alltså så fyller jag den 10 september! Jag bor på landet utanför örebro med min familj, fast vi har inga djur, förutom nåra enstaka damråttor. Bor på en stooor gård med nåra ute hus, en ladugård, stoooor trädgård,några åkrar,skog osv. fast vi använder inget utav det förutom skogen!, Min familj består av min mamma, min pappa, och min lillasyster ebba! Har bott här sen jag var 3 år, och innan dess så hade jag bott i lägenhet nått år och innan det så bodde jag på landet en bit bort härifrån där jag bor nu :)
-
På min fritid spelar jag både innebandy&fotoll, innebandy har jag spelat sen jag var 7 år. och fotboll sen jag var 8 år :). Om jag inte tränar eller spelar matcher. Så är jag anntingen med mina vänner eller så sitter jag hemma och ruttnar framför datan, haha!,
-
Saker jag gillar: Innebandy,Fotboll,Mina Vänner,Disney Chanel,Nickelodeon,Barn Program,One Direction,Fåna Mig,Skratta,Skräck Filmer,Barn Filmer,Pizza,Min Blogg,Twitter,Filmer,Pyssla,Min kamera,Fota,Mina jeans,MIN MAGE,Sommar,Resa,Min Familj,Peter Pan,Ulrik Munther,Mitt Hår,Twilight,Vara Utomlands,Julafton,Min Födelsedag,Färgglada Saker,Läsa,Sol,Älvor,Wendy,Min Mobil,Idrotta,Ketchup,Fanta,MIG SJÄLV!
-
Saker jag ogillar: Inte Träna På En Vecka,Flugor,Spyor,Paprika,Jordnötter,Dryga Personer,Facebook,Senaps Färgen,Mina Fötter,Svett,Äckliga Saker,Mina Tänder,Coca Cola!
-
Vill nu veta mer om mig?, frågaaaaaa! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0