världens sämsta uppdate dom senaste dagarna..

nu sitter jag äntligen hemma framför tv:n i soffan!
inte bara liite skönt det, haha.
har ju knappt varit hemma dom senaste dagarna.
onsdgas&torsdags var jag ju i loka brunn.
åkte ju nästan direkt när jag kom hem i torsdags på match.
kom hem sent då, sen upp tidigt igår för att följa med mamma till jobbet.
sen skjutsa hon mig direkt efter det till linnea så sov jag ju där.
och sen från linnea till åsbro,till kumla,till örebro, till kumla.
och nu så är jag hemma, puuuuh! :D
men har varit 4 roliga dagar, och hoppas ni också har haft det bra!
nu sitter jag och kollar melo, som nog dom flesta andra gör,
förutom dom som är ute och festar&dricker ;)
pic-från arkivet!, har inte hunnit ladda in bilder från kameran äään!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vem hejade du på i melodifets? :<3

2012-02-12 @ 10:17:53
URL: http://moaasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0