sticker till bellaaaa nu :D

gick upp vid 9 tiden idag, eller det var då jag vart väckt..
startade datorn då och seb käka jag frukost!
och nu har jag nyss bytit och tagit porträtt foto!
för att vi har i läxa i fotokursen och ta porträtt foto med högsta&lägsta bländaren :)
packade även väska med sov grejsimojser,för ikväll så sover jag hos belliiis!
drar till henne om bara nåra minuter, och sen så träffar vi nog ronja?
och på eftermiddagen drar vi in till askersund för att kolla p-96 cup.
kommernog bli en grymt bra&rolig dag, hahah :D
pic-jag idag!



Kommentarer
Postat av: Dellz - Två liv, en blogg ♥

Hoppas du får en as bra dag! ♥

2012-02-24 @ 13:15:14
URL: http://bezzieochdellz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0