sticker och tränar lite football nu!

ujujuj, nu är jag lite smått stressad, för hinner igentligen inte skriva det här!
eller jo det gör jag, för annars skulle jag inte skriva ;)
men iaf, idag äre fredag den 17 och det innebär att det nu är sprotlov, woho!
har haft 5 lektioner idag!, och ätit massa fika, hähä..
för på hemkunskapen baka vi kladdkaka, super god vart den!
och sen på PI:n åså fick vi 4 sorters kakor/bullar.
så är propp mätt nu, haha, men sitter ändå och äter fil nu!
men det är bara för att om 20 minuter åker jag på fotbolls träning :p
så ska fixa iordning mig till det nu!
men bloggar mer sen när jag kommer hem,  om typ 2 timmar :)
pic-jag just nu, ehehehe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0