prao hela veckan!

har prao hela den här veckan, känns väldigt skönt, haha :D
jag ska prao på loka brunn, ett spa som ligger i hällefors tror jag :p
fast ska bara vara där onsdag-fredag,
för praor där hos min faster och hon jobbar bara dom dagarna.
men jag kommer sova över där, så det gick bra att jag bara prao två dagar! :)
fast ska kanske vara med på mammas jobb imorron&fredag!
för idag hade hon ingenting hon skulle göra på sitt jobb,
så isf skulle jag bara sitta vid datorn där, och då äre bättre att hemma!
men nu ska jag ta tag i den här lediga dagen och plugga!!
har 1 prov,1 läxa,1 läxförhör tills nästa vecka och så måste jag jobba ikapp i matten..
aja, hoppas ni får en skoj dag iaf, för jag kommer dränka mig i läx-böcker!
pic-det jag ska plugga på nu -.- tummen ner på det!



Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: okej, jag har skola, träning och så ska jag fira min syster som fyller 25 år. Vad köper man till någon som fyller 25!? :O

2012-02-06 @ 12:08:41
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0