idag har det varit en bra dag!

ligger just nu och kollar på big brother som jag råka missa igår :s
och så spelar jag draw something på iphåånen,
riktigt kul app det där!! :D
iaf, så har ju dagen tillbringats med massa härligt folk!
gick och käka pizza på dagen med bella,emma,amanda,vilma&becca :)
lite för gott är det med pizza, ehehe :D
sen vid 5 kom mamma och hämtsa mig,vilma&becca.
och efter det så stack vi på träning!
körde fys&massa skott övningar idag och match på slutet :)
efter våran träning så skulle våran tränare spela match.
så dom flesta i laget stannade kvar och kollade på hela den :D
riktigt roligt satt få se han spela, hahah!!
men nu ska jag snart sova, ska bara se klart på BB först :)

pic-bellis&jag idag! liten bild jag vet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0