home from the träning nu! :)

träningen gick bra för mig idag!, körde utan knäskydd också :)
och det gjorde varken ont då eller nu :o
så jag tror att knäskydderna är ett minne blott nu!!!! :D:D
super glad tjej här nu för det!
men träningen i sig var ganska lam, ingen verkade vara så peppad på att träna.
så man vart ju inte precis taggad att träna :/
aja, hoppas nästa träning nästa vecka blir bättre!
nu har nyligen käkat upp min tallrik med fil,flingor,bananer&socker! :D
och sitter och kollar på sveriges värsta bilförare,
inte direkt mitt favvo program, men syster har fjärrkontrolen -.-
pic-jag idaaaag!



Kommentarer
Postat av: Ida

Hej !

Hur gjorde du din header? Asså texten ;)

Checka gärna in på mig blogg !

2012-02-16 @ 21:04:06
URL: http://idanymanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0