Inte alla som har simmar igenom grottor ;)

Bloggade ju aldrig igår men det var för att det inte fanns nån wi-fi på hela hotellet.. Tror att åskan i förrgår kväll tog den. Men nu är den som tur tillbaka! :D Igår gjorde vi inte så mycket mer än att bada,sola och äta. Fast vi började dagen med att springa längs stranden. Och den är cirka 3km lång och vi bor vid ena slutet. Om ni nu tror att jag joggade fram och tillbaka så tror ni fel, eheh. Utan jag joggade till slutet och sen gick jag resten hem. Så jag joggade 3 km och gick 3 km :) Annars så gjorde vi inte mycket mer igår. Skillnad mot idag då vi tog en tur ut till 4 olika ö:ar. Därav vi snorklade på 2, gick i land och åt på 1 och på den sista så simmade vi igenom en grotta och kom fram till en lagun. Riktigt coolt vare, alltså att simma igenom en grotta för snorklat har jag gjort förut. Vi kom tillbaka till hotellet vid halv fem. Och nu är klockan sex. Så vi ska nog snart ta en tuk tuk upp till byn! Bilder kommer i ett annat inlägg om cirka 10 minuter! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0