första skoldagen efter 2 veckor!

kom hem straxt efter 3, och under den tiden jag har varit hemma,
så har jag käkat och kollat 2 bloggar.
ligger ju lite efter med dom bloggarna jag läser, eheh.
iaf, så idag avr det ju första skoldagen på över 2 veckor.
och det gick bra hade 5 lektioner och sista lektionen missade jag halva.
för att jag hade utvecklingssamtal :p
det gick riktigt bra, hade bra omdömen osv! :)
nu ska jag bara ta det lugnt och packa tills imorron fram till 5 tiden.
för då pker jag tillbaka till skolan..
ska ha möte med PI:n för nästa vecka kommer dom andra eleverna,
från dom andra länderna.
kommer nog bli superduper kul :D
ta mig tillbaka till vääääärmen!



Kommentarer
Postat av: wilma

Jag följer inte din blogg så tänkte fråga vart du var och reste på bilderna? :)

Fin blogg!

2012-04-16 @ 19:19:27
URL: http://wilmmmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0