vi är bäst på att bakaa :D

Kom hem från ronja typ tio över 4!
men pluggade när jag kom hem -.-
aja, sov hos ronja som ni nog märkte ;)
igår när jag kom till ronja och affe,
så spelade vi monopol!
och jag förlora, rättså stort till och med...
sen så bakade vi :D 
vi bakade kladdmuffins och snickers!
super goda blev muffinsarna,
snickersarna blev väl inte lika goda..
haha, vi tog mjölk blandat med kakao istället för choklad över xd
men bara för ronja är laktos.
gick ut och fotade sen, bilder kommer upp sen :)
sen så spela vi sims3!
spelade det ända tills vi skulle sova sen :p
somnade runt halv 12,12 :)
vaknade sn typ 9?
och då satt ronja oh spelade sims i sängen, haha xd
så vi spelade sims till typ halv 2 idag :p
men tog ju pauser imellan för att äta oh gå ut med affe ;)
gick upp sen när vi hade stängt av sims,
då spelade vi sequence och åt snickers och muffins!
och ah, vid 3 typ hämtade mamma mig.
{bildlöst inlägg, heheh





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0