tack så mycket för alla gratulationer och allt!

har haft en superduper bra födelsedag idag!
den kunde inte blivit bättre,
erl jo, om vi hade vunnit matchen skulle den varit lite bättre :p
men iaf, imorse så kom mamma,pappa&syster,
in med frukost på sängen och presenter! :)
sen vid 10.20 åkte ja och pappa till finnerödja,
för matchen började 12 :p
gick väl inte så jätte bra, förlorade med 4-0..
men efter matchen bjöd jag på prinsses tårta,
och så sjöng dom för mig :D
sen åkte vi hem, och då var jossan hemma hos hos!
så fick en present av henne, gulligt!
vid fem tiden kom släkten!
fick presenter av dom och sen så åt vi.
vart köttgryta och ris, gooott! :)
efter det vart det tårta, mormor's specialare :p
hahah, har varit en grymt bra dag!
fick dessutom nästan allt jag hade önskat mig :D
men bilder på det jag fick lägger jag in imorron!
för orkar inte nu, hehe :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0