jag kommer inte på vad som ska stå häär :(

kom hem från skolan för typ 15 min sen?
iaf, då tog jag en kladdmuffins oh packade upp idrotts väskan!
för har match ikväll så var ju tvungen att packa om -.-
hahah, aja, idag i skolan så hade jag 5 lektioner tror jag?
nått sånt iaf :p , på stugtiden så gjorde jag klart mitt so arbete.
hoppas nu lärare är nöjd!, annars jävlar ;) 
på stugtiden så har vi också mentorstid.
så fick prata med min mentor, om vad som hände med min mobil.
och mohamed var såklart också med :p
aja, nu ska jag ta någe och äta! :D 
även fast det var god mat idag i skolan!
men har ju match så måste ju ha energi till den :)
pic-från idag, jääävligt söt tjej tycker jag allt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0