jag är bääst på att måla! ;)

nu är jag hemma från skolan! :D 
slutade halv fyra idag,
och mamma hämtade mig precis när jag slutade! :)
idag så hade jag sv,matte,eng,tyska,no och bild.
ass många lektioner, hela 6 st :o
på no:n så funkade inte nått inlogg på datan,
så vi kunde inte göra det vi skulle ville.
så vi kolla på ett klipp på youtube om jorden!
kolla i slutet av det här inlägget så får ni se precis på vad vi kolla på :)
super coolt!, men det känns som man inte finns när man ser den...
på bilden så gör vi två punktsperspektiv.
elr vad det nu heter :d, super kul är det :D
men nu ska jag plugga lite.
sen vid 6 så kommer ronjiis hit :D
så ska vi ha ett litet mini kalas för mig ;)
såå himla cooooolt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0