hemma nu!, och ett par skor rikare ;)

Hemma från marieberg nuuu! :)
elr ah, vi åkte igentligen in dit för pappa skulle till XXL sport,
som öpnnades idag..
så det var mycket folk där,
men inte jätte mycket som tur var :p
efter det fick jag med mig familjen till marieberg!
så gick in på skopunkten först.
så då hittade jag ett par skoooor och ett par tofflor :D
kan visa bild imorron på dom!
och sen gick vi vidare till hm, för det var dit jag ville.
för jag skulle ha ett sånt här pannband,
elr vad man säger ;s
som manhar istället för mössa :p
så köpte en sån där, visar bild på det imorron med ;)
men nu ska jag fortsätta med svenskan!
hann inte så mycket på den förut idag.
och ska försöka hinna skicka in den idag :)

har inga bilder på den hääär datorn..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0