helgen har varit grym med dig julia!

nemen tjaaa!, hahha :D 
jag dog inte igår, julia la inge gift i min mat,
så ni behöver inta vara oroliga ;)
haha, men iaf så sov jag ju oss julia igår till idag!
igår så följde vi med henne's mamma och handlade xd
det ända i skulle leta efter var grillkol.
och ah, det gick väl inte super bra..
men vi gav inte upp letandet oh hittade tillslut grillkolen! :D
gjorde inget specielt på kvällen.
gick och la oss typ halv 12/12?
nått sånt iaf :p
vaknade imorse av hennes halvlåtsasfake bror skulle kolla på tv -.-
han var ju inte specielt tyst om man får säga så..
aja, idag har vi inte gjort så mycket,
spelade sims3 och så, men sen stängdes det bara av.
så då shet vi i det xd, hahha!
pappa hämtade mig runt 3 tiden, för vid 4 skulle jag vara i hallsberg.
för att dam-laget spelade deras sista match.
och efter den så skulle vi ta kort, för vi ska vara med i tidningen i veckan! :)
mitt lag tränar ju med dom, så vi fick också vara med, hihi.
dom vann matchen med 4-3 iaf :D
men kom hem för typ 20 min sen?
och nu ska jag snart ätaaa.
senare så lägger jag in bilder från i fredaaags! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0