eh,öhm who alt bist du? , sa jag rätt, elr?!?!? :DD

kom nyligen hem, och nu har jag nyss käkat lite!:)
slutade halv 3 idag, för sista lektionen var inställd, hihi :p
men bussen gick inte förens 4 -.-
som tur var hade man ju trevligt sällskap!
hittade dessutom en "koko" fågel, haha xd
den hade flygit in i en ruta och blivit lite snurrig i huvudet ;)
aja, idag så hade jag typ 8239828942 lektioner?
nemen, jag hade 6 st tror jag, haha ;)
och på tyskan så vare nån 16-årig kille från tyskland som var och hälsa på.
oh vi var tvugna att ställa frågor till honom,
inte bara liiite pinsamt för vi visste inte riktigt hur man fråga allting.
så satt och ass garva typ hela lektionen xd
hoppas bara att han inte trodde vi skratta åt honom, hehe :p
pic-mina,linnea och linnea's skor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0