dagen har varit superduper braa! :D

kom hem från örebro och kusinerna vid typ halv 6? :)
alltså för typ 2 timmar sen :p
men jag har både pluggat och ätit! :)
när vi kom in till stan så åkte vi till min faster ann-louice!
var där en stund, sen åkte vi och köpte fikaaa :D 
vid typ 20 över 3 gick vi till mina kusiner's dagis.
hahah, dante blev värsta chokad när vi kom dit,
han fattade väl först inte vad vi gjorde där:')
men han visa oss runt och så, sen kom hans mamma.
för hon skulle hämta saga, :p
hon fick också värsta choken att vi var där,
för hon visste inte heller att vi skulle komma xd
och därefter kom dante och saga's farmor,
för hon skulle hämta saga, haha! :)
och hon visste inte heller att vi skulle komma xd
och medans tiden vi stog ute på dante's dagis,
så ser vi att saga står och kollar på oss från hennes dagis :')
så vi gick in och hämtade henne, haha!
och sen vidare hem till dom, och fikade och busade :)
efter det så gick jag,syster,dante och saga ut till lekparkerna!
och lekte och busade lite, hihi:]
och saga började inte gråta en ända gång, super braa :D
och varför alla skulle hämta från dagis idag var för att imorron så åker dom till turkiet :(
så himla fuskigt tycker jag, vill också utomlands!!!
hahah, men nu ska jag hjälpa mamma med tvätten!:)
pic-från när vi var ute oh lekte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0