jag-alltid när man går in i det här rummet måste man kissa! :o, alla andra: HAHAHAHAH

kom hem från skolan för typ 15 min sen! :)
slutade halv 4 och tog 4 bussen hem.
idag så hade jag 5 lektioner,
teknik,matte,fysik,engelska och PI :)
på tekniken gjorde vi inte ett skit, för hade vikarie.
och han visste inte vad vi skulle gör såå,
vi körde hänga gubbe, haha :D
iaf, på PI fick vi reda mer om projektet vi håller på med! :)
ska ju åka till massa länder, men vi får bara åka till ett var.
orkar inte förklara om projketet, men om ni undrar så äre bara att fråga? :p
men idag så skulle vi göra en loga till det här projektet.
så gjorde 3 olika förslag :p
pic-ett av mina förslag till logan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0