kan ni inte bara ge dom en käftsmäll?

kom nyligen hem från skolan!
dagen idag har inte varit så normal :p
hade först idrott, och då så hoppade typ linnea's axel ur led,
men den hoppade tillbaka igen, som tur var!
så vi gick till skolsyster och kollade om det var någe allvarligt.
och därför hann vi inte duscha elr byta om efter idrotten.
hehe, så på so:n, lektionen efter idrotten,
fick vi gå och duscha och byta om som tur var! :)
innan vi gick ut och duschade, så pratade vi md susanna.
för några i hennes klass tafsar på linnea&michelle och massa andra tjejer,
så vi pratade om hur vi kunde stoppa dom, haha :p
efter so:n hade vi no, och sen lunch.
ass äcklig mat vare idag, men igentligen är den maten god.
men dom hade gjort om köttbiffarna så dom var bläääää :(
efter lunchen hade jag tyska,låång rast och matte.
så idag slutade jag 15.10 och då tog jag bussen hem som gick 4 -.-
aja, nu ska jag ta någe och äta! :)
pic-från idag. jag,michelle&linnea



Kommentarer
Postat av: Karolina

Sv. åh tack vad göad jag bliiir:D

2011-10-24 @ 17:41:16
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0