snart blire sängen!

drar mig snart mot sängen!
ska bara se klart en film som går på 4:an :p
den är väl inge vidare bra.
men om man väl har börjat kollat på en film,
så kan man inte sluta kolla mitt i elr när den nästan är slut ;)
läste förut på aftonbladet att det skulle vara metorskur idag,
runt den här tiden?, men jag har inte sätt någe :o
anntingen har jag inte ansträngt mig och kollat ut varje minut,
elr så har det inte varit än?
tror på det andra, för har kollat ut typ var tionde minut,
så tror intr det beror på det (a)



Kommentarer
Postat av: frida

jag och linnea såg en! så vi önska oss varsin sak (a)

grymt coolt var det iaf! <3

2011-10-09 @ 01:15:15
URL: http://teamlfld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0