nu ska jag plugga,bara för jag är så duuuktig!

hemma från skolan nu,
har varit en cill dag idag! :)
fick håltimme på första lektionen, som var idrott.
synd, för det är det roligaste ämnet.
men sen på so:n så hade vi nån föreläsning om trafik-olyckor osv.
inte så roligt för den ena prata för snabbt och den andra för sakta..
aja, sen hade vi no, och efter det lunch :p
är snart klar med arbetet om vårat ekosystem! :)
efter lunchen hade jag tyska,
och efter det har vi 1 timme's rast.
gjorde typ inget då, och sen sista lektionen hade vi matte.
gick bra att jobba då, fattade inte allt med y,z och x.
men sånt lär man sig med tiden :p
nu ska jag plugga lite, har både fysik och so jag ska kunna!
en till på torsdag och ett på fredag.
pic-så ser jag ut idag, fast hade inte pannbandet inomhus :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0