nu ska jag baka kladdkaka :D

hemma från skolan&regnet nu!
regnade ju inte bara liiite när jag gick från bussen -.-
har ju regnat hela dagen idag med..
aja, hade 6 lektioner idag :o
mormor,lena och lena's mamma kom till skolan idag,
för dom skulle vara med på tyskan.
lena och hennes mamma kommer ju från tyskland, haha :p
så de var därför, men vi var bara 2 st idag xd
igentligen är vi 4 på tyskan.
men dom var inte där..
men nu ska jag baka en kladdkaka tror jag! 
är gryymt sugen på det :oo
tänkte först baka chokladbollar, men det är för kladdigt att göra..
hahah, men först ska jag kolla klart på rean på nelly.com!
finns massa snygga kläder där som det är rea på nu:)
pic-söt tjej på en lektion, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0