Nu ligger jag hemma hos ronja i hennes sän...

Nu ligger jag hemma hos ronja i hennes säng! Har super mysigt och just nu spelar vi sims3 :) Idag har jag inte bloggat, flåt!, men har inte suttit vid internet idag. Utan bara vid sims3. Iaf, så vakna vi imorse hemma hos mig. Vaknade av att nån jävla telefon försäljare ringde, vart ju verkligen på toppen humör då.. Men sen käka vi frukost, och efter det satte vi oss vid sims3. Vid 2 tiden kom mamma hem, så då skjutsade hon oss hem till ronja. Gick ut med affe och sen spelade vi sims3, haha! Har inte gjort så mycket mer idag än att spela sims3 xd Aja, nu ska jag vara social med ronjiis och spela sims3!:)




Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

kul att du var med i helgens blogg :) vinnaren finns uppe!

2011-11-01 @ 00:04:06
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0