nu är tandställningen borta! :D

nu är jag hemmaaa :)
imorse så var jag hos tandläkaren,
fick ta ut tandställning, tjihoo:D
men om en månad ska jag tillbaka ditt och sätta in nya tandställningen.
ska nämligen få räls där uppe..
så idag tog dom avtryck  sån här blå åcklig lera :s
det värsta som finns!!!
och hon fick göra om det 3 gånger...
aja, sen åkte jag tillbaka till skolan.
hade 4 lektioner idag istället för 6 st :p
idag så hade jag bild, superduper kuul!
och jag är nöjd med det arbete jag gör, så det är ett stort plus! :)
ska göra en pyramid i valfrit ämne, elr vad man säger :p
men det har vi inte fått börja med än.
utan vi ska göra ett fakta blad, som vi målar! :D
och massa skiser :)
men nu äre bara vänta tills mamma kommer hem.
för då blire färga och slinga håret, mihih :D
pic-linnea och våra saker till vårat ekosystem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0