jag älskar er tjejer,

nu sitter jag i min säng med michelle bredvid mig!
linnea stack hem för typ en halv timme sen?
för hon skulle städa huset inför deras visning imorron..
aja, går kvällen var toppen!
och matchen gick super, kunde inte bli bättre!
vann matchen med 5-2, så nu får vi 3 poäng :D
sen när vi kom hem så fixa vi fb till michelle!
så nu är hon inte helt socialt efterbliven;)
efter det kollade vi på nån film,
lite cp den var, för dom sjöng hela tiden i den :o
och vi som trodde det skulle vara en skräckis...
somnade sen runt 1 tiden!
och idag så vaknade vi straxt efter 10,
då gick vi ner och käkade frukost.
så ah, nu sitter jag och michelle här i våran ensamhet..
elr så ensama är vi väl inte, vi har ju varandra, haha!
pic-super snygga tjejer från i somras



Kommentarer
Postat av: FOTOBLOGG'

kört igång med veckans blogg, kom in och anmäl dig!

2011-10-23 @ 11:54:19
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0