älskar dig min storasyster!

nu är jag hemma, har varit hemma nu typ i 15 min? 
men var tvungen fixa nytt lösenord till fb :o
det kom upp när jag loggade in, och jag var verkligen tvungen att byta.
inte lite cp?, dom bestämmer väl inte över mitt lösenord?! :o
aja, jag kom till bella runt 5 tiden.
då gjorde vi inge specielt, sen åkta vi och träffa emma lite :)
och då ringde bella's mamma plötsligt och sa att bella's lilla syster var borta.
så vi åkte runt i spöregn på hennes moppe,
och letade i heeeela åsbro i typ 20 minuter.
och sen hittade vi henne gråtandes på en gunga utanför lägenheten..
träffade sen emma och robin en stund,
innan vi stack vidare till åsbrohallen för att se på när p87 spelade.
dom sög verkligen, så vi orkade inte äns se en period xd
och då låg dom under med 6-1..., haha!
aja, vi drog hem till henne, och sen efter 15 min kom mamma?w
så nu sitter jag här!, men nu måste jag på toa, haha!
pic-söta tjejer från matchen igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0