hemma från ronjis nuu:)

kom nyligen hem från ronjiis!
så nu blire bättre bloggning, haha :)
iaf, idag så vakna jag av att affe kom och skulle slicka mig i ansiktet.
men jag hann dra täcket över huvudet, så han hann inte! :)
ronja var redan vaken då, så hon skrattade mest.
gick ner och käkade frukost sen gick vi upp och la oss i sängen igen,
och började spela sims3, haha :D
spelade ända tills vi skulle äta och det var vid 1 tiden!
medans vi satt och åt kom pappa och hämtade mig.
så direkt efter vi hade käkat klart så åkte jag hem.
elr vi hämtade upp farmor på vägen hem och köpte blommor till gravarna.
och nu sitter jag här hemma, för slapp följa med till gravarna :p
pic-jag för typ 10 minuter sen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0