hemma från ännu en vinst! :D

kom hem från matchen typ halv!,
och då hade vi köpt med oss kebabpizza hem, hihihi :]
tog ett tag för datan att starta, inge ovanligt just nu...
iaf, matchen gick bra, inte våran bästa,
och vi var bara 12 st idag med målvakt :p
det första jag gjorde på hela matchen var att trampa snett på en boll så att jag ramlade...,
när vi joggade under uppvärmningen och det var inte bara liiiite skönt? :(
haltade sen en stund, men det gick över som tur var.
men känner av det lite nu, hoppas det försvinner tills imorron.
fast tror inte det...
iaf,hade vi ett jätte bra passning's spel som slutade med 7 mål till oss!! :D
superduper bra, hihihihih :]
så matchen slutade med 7-0 till oss, woohooo!
nu har jag nyss tryckt i mig nästan en halv pizza och sitter och kollar på idol :)
heja amanda fondell!!!!!!!! :D

pic- bilden beskriver GLÄDJE, världens underbaraste lag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0