fredagar är ju glass dagen ;)

kom hem från kusinerna typ 6!
stannade också på vägen hem för att handla :p
och direkt när jag kom hem vart det att hacka grönsaker!
för skulle äta tacos idag :)
så nu har jag nyss käkat klart, och ska ladda in bilder snart!
iaf, så hämtade vi kusinerna på deras dagisar runt två tiden.
sen gick vi hem till dom och åt melis och lekte lite :)
lite senare gick vi ut och lekte i lekparken!
och medans vi var där kom min faster/deras mamma,
så då följde vi med henne hem till dom igen,
och käkade glaaaass :D
och sen kom även deras pappa hem oh åt glass med hos, haha!
för fredagar det är ju glass dagen, så då måste man ju äta glass ;)
men nu ska jag hämta kameran,
och ladda in bilder från dagen! :)
pic-jag,kusin&ebba, från nåra dagar efter julafton förra året



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0